............. Treballem la interculturalitat i eduquem en valors
..
..

dilluns, 19 de maig del 2008

La meva "útima" mirada

La realització d’aquest bloc ha sigut del meu agrat. Aquest treball dirigit als docents que imparteixen classes a Cicle Mitjà i que volen treballar valors com el respecte a la diversitat m’ha ajudat a relacionar-me una mica més amb les noves tecnologies. He après i he conegut nous programes educatius que de ben segur em seran útils en un futur i a més a més, m’he divertit aprenent, aquesta és la base per a què l’aprenentatge resulti efectiu i significatiu. Des del meu punt de vista, crec que el tema del bloc és interessant i això també ha sigut un al·licient a l’hora de buscar i escollir recursos.
.
Tots els programes que se’ns han presentat, els hem pogut descobrir per la nostra banda i això ha enriquit també el procés d’ensenyament-aprenentatge. Sempre se’ns han marcat unes pautes ha seguir però crec que alhora hem tingut la suficient llibertat com per decidir què fèiem en cada moment.
.
En quant a la participació en el bloc, val a dir que ha estat tot un plaer crear aquest bloc conjunt. Hem redactat articles amb el grup de treball, articles que m’han aportat idees força interessants i d’altres d’individuals. Destaco més aviat els grupals perquè per a mi, han sigut els més profitosos. M’agrada el meu grup de treball, hi treballo molt a gust i em sembla que això es reflexa en el resultat.
.
Aquest és el nostre bloc, amb tots els seus ets i uts. Espero que us hagi agradat i us hagin sigut de gran ajuda tots els seus continguts. Amb tot, val a dir que aquest no és el final del bloc sinó que sigui a llarg o a curt termini, hi seguirem treballant ja que creiem que això no pot acabar aquí.
.
Finalment, m’agradaria donar les gràcies a totes aquelles persones que han sabut valorar tot l’esforç posat en el bloc i que per tant, han dedicat encara que fossin cinc minuts per donar-hi un cop d’ull.