............. Treballem la interculturalitat i eduquem en valors
..
..

dilluns, 19 de maig del 2008

Una mirada enrera per seguir endavant...

Ens trobem en la societat del s.XXI on la comunicació a través d’internet cada vegada adquireix més importància, per tant, doncs, considero positiu que des de la universitat es promocioni aquest treball. Treball que ens ha permès i permetrà poder comunicar-nos amb altres mestres, adquirir recursos, mètodes, estratègies… i crear nou material que de ben segur ens serà molt profitós.
.
Des d'un principi la proposta del blog em va semblar molt interessant i engrescadora, però també he de dir que en el moment en que se'ns va plantejar em sorgien a la ment sensacions força contraposades. Per una banda, tenia ganes de començar a treballar i veure'n els resultats, per l'altre però, vaig pensar que la realització d'aquest treball no seria feina fàcil (i en ocasions així ha estat) i ens portaria més d'un mal de cap. Avui, després de gairebé un semestre realitzant aquest treball i sense pensar-m'ho dues vegades, la valoració que en faig és molt satisfactòria.
.
Des del moment en què ens vam endinsar en la creació del blog, hem estat realitzant un treball que comprèn aspectes ben diversos: creació i edició de vídeos, recerca de material i recursos idonis a la temàtica del nostre blog, etc. Així, doncs, a banda d’aprendre a treballar amb programes desconeguts fins al moment hem après a fer recerca, aspecte molt important en educació.
.
Se’ns dubte, no puc fer una última valoració del treball realitzat en el blog sense referir-me a les meves companyes, la Júlia, la Mònica i la Georgina, gràcies a elles la creació d’aquest espai ha estat més fàcil. Juntes hem pogut debatre idees, opinions, maneres de fer, així com tots i cadascun dels continguts que hem decidit penjar a “Mirades robades”, crec que aquest fet ha permès un resultat final molt positiu i del qual n’estic molt orgullosa.
.
M'agradaria destacar, que el que en aquests moments llegiu, no és un escrit per tancar aquest espai, doncs no és el que cap de nosaltres pretén, simplement és una valoració del treball realitzat fins al moment. No tenim cap dubte que seguirem creant "mirades" més enllà d'aquest text.